21 Mart 2010 Pazar

Yeniden Merhaba

Ne kadar uzun bir ara oldu değil mi? Arayı bu kadar açmamıştık hiç. Dersler, ödevler, iş derken bloğumu güncelleyemedim. Yıllar sonra üniversite sıralarına oturmak zor iş. Allahım oturmak bile yoruyor o sıralarda. Aradan geçmiş 10 yıl, onca vakitten sonra yüksek lisansa başlayınca böyle oluyor işte.
Bu süre zarfında mutfak çalıştı tabii, ama görüntüleyemedim bazılarını. Mesala şu meşhur kitaptaki portakallı keki yaptım, görüntü yok maalesef.



Bu hafta Uğur Böceğim 2,5 yaşını doldurdu. Hala karışığız, dağınığız, heyecanlıyız, koşturuyoruz. Bazen çok yorucu bazen de çok keyifli zamanlarımız oluyor.

Bu arada sevgili arkadaşım Remziye, kendi mutfağından tarifler göndermiş bana. Onları paylaşmak istiyorum.

Gönlünüzce bir hafta diliyorum...

2 yorum:

  1. oy oy oy teyzesi yer onuuuuu. sen ne kadar tatlı bir adam olmuşsun. kocaman öpüyorum seniiii...teyzen azize...
    (resmi masaüstüne attım ama basık durdu olmadı)

    YanıtlaSil
  2. Öyle uzaktan teyzelik zor tabii. Çocuk askere gidecek, delikanlı oldu. Teyzeyi unutacak sanki!

    YanıtlaSil

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...