12 Ağustos 2012 Pazar

İLK OYUNCAĞIMIZ

Oğlum Muhammet Sefa'ya ilk oyuncağını bir ay önce aldım; Birlik Oyuncaktan bir çıngırak. Beş yılda her şey ne kadar değişmiş! Ben oğlum Taha'nın zamanındaki gibi saplı ve yuvarlak kafalı bir çıngırak almaya gitmiştim oysa! Satıcı Bey'e istediğim özelliklerdeki çıngırağı söyleyince; bilmiş bir edayla "abla onlar çocuklar için zararlı olduğundan toplatıldı" artık bunları satıyoruz demez mi!. Bu arada fiyatı 7 TL. imiş bu yararlı oyuncakların, neyse pazarlık yapıldı ve ilk oyuncağımız 5 TL.'ye alındı.


İlk başlarda tereddütlü yaklaşsak da, şimdilerde bayağı bir hızlandık bu çıngırak sallama işinde.
Çocuklarla ilgili ayrıntıları paylaşmak için başka bir blog mu hazırlamak gerekir acaba? Bazen paylaşmak istediğim şeyler oluyor. Muhammed Sefa'nın ayakkabıları mesela.

Bunlar Aslı Yengesi'nin hediye ettiği ve ilk giydiğimiz bez ayakkabılarımız.
Annesinin, "erkek çocuklara da converse olurmuymuş" diyerek heves edip aldığı ayakkabılar.

Ve dahi LCW markalı ayakkabılar, kuzeni Efe'nin biraz eskitip Muhammed Sefa'ya verdikleri.

Ayakkabılar böyle...Şimdi gelelim bayramlıklara. Bayrama hazır mıyız? Örtülü bir bayan olarak bakıyorum da, tesettür modası aldı başını gidiyor, çınaraltıpastanesi de bu işe bir el atmak ister ama vakit bulamıyor. Eee bir de doğum sonrası kalan 4-5 kilo bir fazlalık var. En son eşimin bana hediye olarak aldığı Aker mercan kırmızısı ve Pierre Cardin siyah-beyaz renkli başörtülerden başka bir alışverişim söz konusu olmamıştır. Yaklaşık dört ay olacak.
Başörtünün deseni deniz kabuklarından oluşuyor. Ben de olan rengi alttaki mercan kırmızısı.
Burada pek mat duruyor ama; aslında ışıl ışıl bir rengi var, severek kullanıyorum. Diğer pierre cardin başörtü desenini aramak istemiyorum. Siyah-beyaz çiçek desenli bir başörtü hayal edebilirsiniz.

Buradan hemen bayram tatlılarına geçelim. Bu bayram Samsa tatlısı yapmak istiyorum, açmak zor geliyor. Milföy hamurundan yaparım herhalde. Lokma ve kadayıf tatlısı da düşündüklerim arasında. Bakalım ortaya neler çıkacak?

Herkese kolay gelsin, unutmadan hatimleriniz bitiyordur inşallah. Ben de her şeye rağmen bitirmeye gayret ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

INSTAGRAMDAYIM

  Merhaba herkese, kısa bir süre öncesi ben de instagramdaki yerimi aldım. Bu sefer mesleki anlamda bir alan oldu, kendi uzmanlık alanım ola...